آموزشگاه شبکه و امنیت ایفل

اولین آموزشگاه تضمین کننده اشتغال دانشجویان در ایران

ایفل نت

کانال تلگرام آموزشگاه ایفل نت

باعضویت در کانال تلگرامی ایفل نت، می توانید از آخرین اخبار مربوط به دنیای فناوری اطلاعات، استخدام در حوزه شبکه و امنیت و تقویم آموزشی دوره های آموزشگاه ایفل نت مطلع شوید.

کانال تلگرام آموزشگاه ایفل نت

کانال تلگرامی آموزشگاه ایفل نت 

کانال تلگرامی ایفل نت صرفا یک فضای مجازی جهت تبلیغ نیست، این کانال با هدف اطلاع رسانی دقیق  و هر چه سریع تر اخبار آموزشگاه، اخبار مربوط به فرصتهای شغلی و همچنین اطلاع رسانی دوره های جدید و مورد نیاز دانشجویان، شکل گرفته است.

آن دسته از دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره های شبکه در آموزشگاه که جویای کار می باشند، می توانند همه روزه از آخرین اخبار استخدامی و پیشنهادات شغلی داده شده به مدیریت آموزش آموزشگاه با خبر شوند.

همچنین دانشجویانی که علاقه مند به شرکت در پروژه های عملی می باشند، می توانند با عضویت در این کانال، از تاریخ آخرین بازدیدهای پروژه های عملی با خبر شده و در صورت تمایل با آموزشگاه تماس گرفته و جهت شرکت در این پروژه ها به صورت رایگان ثبت نام به عمل آورند.

بدیهی است که قرار دادن آخرین اخبار آموزشگاه اعم از شروع و یا خاتمه دوره ها، برگزاری سمینارهای تخصصی و کارگاه های رایگان از دیگر محاسن کانال تلگرامی آموزشگاه شبکه و امنیت شبکه ایفل نت می باشد.


جهت عضویت در کانال تلگرامی آموزشگاه شبکه و امنیت شبکه ایفل نت بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

کانال تلگرام ایفل نت